Ansatte

Aurora Eilertsen

Stilling: Styrer

Aurora var utdannet barnehagelærer ved Nord Universitet i 2017, hun har arbeidet i Solheim barnehage siden august 2017.

Blåtinden

Erlend Linde Lie

Stilling: Pedagogisk leder

Erlend er utdannet barnehagelærer og begynte å jobbe i Solheim barnehage i august 2021. Han er pedagogisk leder på avdeling Blåtinden.

Linda Iversen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Linda er utdannet barnevernspedagog, hun er ansatt som ekstraressurs på to barn ut barnehageåret 2023-24.

Milica Macko

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Milica er pedagogisk medarbeider på avdeling Blåtinden. Hun har arbeidet i Solheim barnehage siden 2000.

Janne Henriksen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Janne er pedagogisk medarbeider på avdeling Blåtinden, hun har arbeidet i Solheim barnehage siden 2009.

Fløya

Lise Dybfest

Stilling: Pedagogisk leder

Lise er utdannet barnehagelærer ved Nord universitetet og har arbeidet i Solheim barnehage siden 2016. Hun er pedagogisk leder på avdeling Fløya.

Jannike Tullete Hansen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jannike er utdannet barne- og ungdomsarbeider og har arbeidet i Solheim barnehage siden 2019. Hun er barne- og ungdomsarbeider på avdeling Fløya. I barnehageåret 2023-24 er hun pedagog på dispensasjon.

Aud Nilsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Aud er pedagogisk medarbeider på avdeling Fløya. Hun har arbeidet i Solheim barnehage siden 2003.

Linda Iversen

Geita

Heidi Bjerkeseth, pedagogisk leder Geita

Cicilie Sivertsen, fagarbeider

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Cicilie er utdannet barne- og ungdomsarbeider og har arbeidet i Solheim siden 2012. Hun er barne- og ungdomsarbeider på avdeling Geita.

Norunn Paulsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Norunn er pedagogisk medarbeider på avdeling Geita og hun har jobbet i Solheim barnehage siden 2019.

Maja Andrea Morling Amundsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Maja arbeider som pedagogisk medarbeider på avdeling Geita. Hun har jobbet i Solheim barnehage siden 2020.

Therese Madsen (Barnehagelærer)

Stilling: Assisterende styrer

Therese er utdannet barnehagelærer ved Nord universitetet og hun har jobbet i Solheim barnehage siden august 2019. Hun er assisterende styrer, i tillegg til barnehagelærer på avdeling Geita.

Løva

Elisabeth Krystad Nilsen

Stilling: Pedagogisk leder

Elisabeth er utdannet barnehagelærer og har arbeidet i Solheim barnehage siden august 2021. Hun er pedagogisk leder på avdeling Løva.

Katrine Ellingsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Katrine er utdannet barne- og ungdomsarbeider og hun har arbeidet i Solheim barnehage siden 2020. Hun arbeider som barne- og ungdomsarbeider på avdeling Løva. I barnehageåret 23-24 er Katrine pedagog på dispensasjon.

Åse Madsen Henriksen

Andre ansatte